Протягом 2019 року кількість маршрутних зернових станцій Укрзалізниці збільшилася майже вдвічі, з 79 залізничних станцій до 154. Про це йдеться в статті голови логістичного напрямку ГО “Бізнес-Варта” Валерія Ткачова для latifundist.com.
За словами експерта, збільшилася також кількість елеваторів і агрохолдингів, які отримали можливість формувати маршрутні відправки із зерном.
“Велика заслуга в цьому і самих учасників зернового ринку, які інвестували мільйони доларів у модернізацію своєї залізничної інфраструктури, переглянули режим роботи й штат співробітників”, – зазначив Валерій Ткачов.
Експерт зазначає, що водночас залишається невирішеною проблема рівномірної наявності маршрутних зернових станцій по всій території України.
Позитивним сигналом у цьому питанні, на його думку, можна вважати початок діалогу між менеджментом УЗ, учасниками зернового ринку й УЗА в частині необхідної локації маршрутних станцій.
«Мета цього процесу — забезпечити рівномірне покриття маршрутними станціями зон виробництва зерна (з урахуванням наявності елеваторних потужностей, пропускної спроможності мереж УЗ, обсягу виробництва зерна)», – зазначає експерт.
Нагадаємо, що минулого тижня відбувся семінар «Нові правила роботи АТ «Укрзалізниця» щодо організації перевізного процесу», саме під час якого ТОП-менеджери залізниці ділилися нюансами в змінах у технології організації залізничних вантажних перевезень.
[democracy id=”10″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики