Федерація морської промисловості Південної Кореї (FKMI) та Асоціація розвитку порту Пусан (BPDA) виступили проти участі німецького перевізника Hapag-Lloyd у торгах з купівлі HMM. Про це пише Rail.insider із посиланням на Sea News.
«З метою безпеки національної економіки необхідно запобігти контролю іноземної компанії над флагманським корейським контейнерним перевізником. Уряд Кореї не усвідомлює важливості судноплавства для країни», — йдеться у заяві FKMI та BPDA.
Зауважимо, що Корейський банк розвитку (KDB) і Korea Ocean Business, які володіють майже 40% акцій HMM, 20 липня оголосили про торги з придбання їхньої частки у 57,87% акцій HMM, які перейшли під контроль уряду після обміну боргу на акції у 2016 році.
Термін подання заявок на участь у тендері з продажу мажоритарного пакету акцій HMM закінчився 21 серпня. Протягом місяця буде проведено комплексну перевірку всіх учасників торгів, після чого обрано кращого покупця.
«HMM є незамінним активом для нашої експортно-орієнтованої економіки. Якщо ми продамо HMM компанії Hapag-Lloyd, то буде відтік національних контейнерних активів, зокрема і ноу-хау, накопичених за десятиліття. Ми обурені тим, що Hapag-Lloyd взагалі могла бути включена до числа попередніх претендентів», — наголошують у FKMI та BPDA і зазначають, що під час збою логістичних ланцюжків у 2021 році HMM задіяла додаткові контейнеровози для корейських експортерів, тоді як іноземні перевізники скасовували рейси до Пусану.
«Від імені мільйонів корейців, які залежать від морської галузі, ми закликаємо заблокувати продаж HMM іноземній компанії, щоб стабілізувати ланцюжок постачання нашої країни», — йдеться у заяві FKMI та BPDA.
Окрім Hapag-Lloyd, заявки на участь у торгах подали такі корейські компанії, як логістична група LX Pantos, Harim Group (материнська компанія балкерного оператора Pan Ocean), Dongwon Group, що спеціалізується на видобутку морепродуктів та логістиці.
«Хоча галузеві експерти сумніваються, що уряд дозволить іноземній компанії контролювати HMM, Hapag-Lloyd розглядається як найсильніший у фінансовому відношенні претендент, чий баланс коштів перевищує 7 млрд доларів», — наголошується у дописі.
Samra Midas Group (материнська компанія SM Line, партнера HMM) та експортер одягу Global Sae-A вирішили не подавати заявки, оскільки побоюються, що не зможуть потягнути очікувану стартову ціну 3,8 млрд доларів.
Як повідомлялося раніше, Hapag-Lloyd купить бізнес SAAM за 1 млрд доларів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











