Новини, Укрзалізниця

Кошти на «Велике будівництво» планується отримати переважно за рахунок підвищення вантажних тарифів

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін під час форуму Mintrans 17 листопада розповів про те, звідки компанія планує отримувати кошти на реалізацію проєктів «Великого будівництва» на залізниці. Більшість надходжень, що передбачає залучити акціонерне товариство, — за рахунок підвищення вантажних тарифів. Про це повідомляє Rail.insider.

«Якщо ми не зробимо перші кроки своїми силами, то не знайдемо гроші ніде більше», — заявив Олександр Камишін.

Він назвав основні напрями надходження коштів до кінця 2022 року. Найбільше має надати підвищення тарифів на вантажні перевезення — 14,3 млрд грн. Йдеться про уже заявлену в два етапи індексацію.

Ще по 4 млрд грн намічено отримати за рахунок скасування податку на землю під коліями та прямих закупівель електроенергії. «Ми працюємо над тим, щоб Укрзалізниця платила пільговий справедливий податок на землю», — заявив керівник УЗ.

Завдяки реалізації брухту має надійти 1,4 млрд грн. Також триватиме продаж непрофільних активів.

Крім того, Укрзалізниця розраховує на підтримку з держбюджету щодо реалізації проєктів у напрямку пасажирського руху.

Говорячи про програму оновлення вантажного рухомого складу, Олександр Камишін зазначив, що «нові вагони треба купувати тільки в лізинг». Він зауважив, що Укрзалізниця планує залучати банківські позики, зокрема і від іноземних установ.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики