Міністерство інфраструктури розглядає як перші потенційні концесії вокзали Києва та Вінниці. Про це заявив профільний міністр Владислав Криклій під час профільної наради. Заходи були присвячені дослідженням з оцінки ринку в рамках пілотного проєкту концесії пасажирських вокзалів Харкова, Дніпра, Вінниці, Хмельницького, Миколаєва, Чопа, Києва.
У МІУ переконані, від концесії вокзалів виграють усі: держава та місцеві органи влади – додаткові робочі місця та податки, концесійні платежі; Укрзалізниця – зменшення збитків, оновлення та розвиток інфраструктури; інвестор – прибуток; споживачі – якісно новий публічний простір, а також нові послуги та додатковий комфорт.
«Вдячний нашим постійним міжнародним партнерам за надану технічну допомогу щодо підготовки дослідження з оцінки готовності концесії перших 7 пілотних вокзалів та проведений аналіз ринку. Це дозволить нам краще зрозуміти специфіку та нюанси реалізації майбутніх проєктів та підготуватися до їх фактичного втілення», – зазначив міністр.
За словами Владислава Криклія, міністерство розглядає як перші потенційні концесії вокзали Києва та Вінниці, також вирішено підготувати пре-ТЕО концесії пасажирських вокзалів у Львові та Одесі.
За підсумками заходу Мінінфраструктури підтримало подальші дії щодо концесії залізничних вокзалів та необхідності групування відповідних об’єктів.
Участь у заході взяли представники Світового банку, члени правління АТ «Укрзалізниця» та представники Мінінфраструктури.
Раніше в УЗ заявили, що проєкт концесії українських залізничних вокзалів зацікавив 5-6 інвесторів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики