Міжнародні новини, Новини

Maersk зменшить кількість портів заходу на маршрутах Азія—Європа

Компанія Maersk повідомляє, що скоротить кількість портів заходу на маршрутах Азія—Північна Європа з метою прискорення обороту контейнерів. Адже навіть потроєння парку сухих контейнерів за останні кілька місяців виявилося недостатнім для задоволення попиту. Про це пише Rail.insider із посиланням на «РЖД-Партнер».

В огляді ситуації на ринку контейнерних перевезень Maersk пояснює, що затримки акумулюються в умовах зростаючого попиту, посилення карантинних заходів, зниження продуктивності терміналів і збоїв в розкладах маршрутів. У результаті збільшуються терміни доставки, а ефективний парк скорочується.

Серед великих портів, де судна застрягають більш ніж на 3 доби, оператор назвав Пусан, Шанхай, Нінбо, Янтянь, Окленд в Азійсько-Тихоокеанському регіоні та Антверпен, Роттердам, Лонг-Біч, Лос-Анджелес, Окленд, Ванкувер, Сіетл, Принс-Руперт, Саванну, Апапу, Онне, Дурбан, Дар-ес-Салам, Судан в інших регіонах. І лише п’ять портів приймають зараз судна із затримкою менше доби: Сяминь, Циндао, Танджунг-Пелепас, Чарлстон і Ломе.

Maersk ухвалив рішення про скорочення кількості портів заходу на маршрутах Азія—Північна Європа, щоб прискорити оборотність контейнерів напередодні початку пікового сезону, який, за прогнозами компанії, стане одним з найнапруженіших в історії галузі.

За оцінками Maersk, середнє зростання світового ринку контейнерних перевезень становитиме цього року 6—8%. При цьому четвертий квартал «стане одним з найсильніших піків за всю історію галузі, і попит перевищить рівень 2019 року».

Посилення попиту в майбутні місяці оператор пов’язує із запланованим запуском нових технологічних продуктів, початком продажів зимових колекцій модних брендів. Зростання попиту буде супроводжуватися тривалими перебоями в роботі портів і морських ліній. Як наслідок, фрахтові ставки, які вже перебувають на рекордно високому рівні, продовжать зростати. Ситуація буде найбільш напруженою на маршрутах перевезень по осі Схід—Захід: транстихоокеанські та трансатлантичні перевезення, маршрути у сполученні Азія—Європа.

Також в поточному огляді ринку Maersk повідомив, що напередодні посилення дефіциту потужностей активно працює над розширенням своїх можливостей щодо авіадоставки вантажів.

Як повідомлялося раніше, кількість контейнеровозів, які  простоюють у чергах на підходах до портів, сягнула 427.

Читайте також