Кількість контейнеровозів, які простоюють у чергах на підходах до портів, сягнула 427. Це на 14% більше, ніж на початку місяця, передає Rail.insider із посиланням на infranews.
Сукупна місткість суден, що простоюють в очікуванні місця біля причалу, становить 2,914 млн TEU. Для порівняння: у перші дні вересня в портах простоювало 376 контейнеровозів місткістю 2,4 млн TEU.
Найскладніша ситуація у порту в Лонг-Біч (Каліфорнія, США). Зараз у черзі за межами порту — 67 суден. Це більш ніж удвічі перевищує кількість, зафіксовану на початку вересня. Максимальний термін очікування становить 22 дні.
Тим часом посилюються затори і в Азії. На підходах до порту Нінбо-Чжоушань (Китай) простоюють загалом 74 судна сукупною місткістю 306,5 тис. TEU. Лише за тиждень цей показник зріс на 48%.
У повідомленні зазначається, що ситуація в Нінбо погіршилася через перебої в роботі терміналів у зв’язку з посиленням карантинного режиму і несприятливими погодними умовами. Ще одним фактором, що впливає на затори, є серйозний дефіцит контейнерного обладнання в експортних портах.
За прогнозами експертів, очікується подальше збільшення кількості суден, що простоюють.
Нагадаємо, що нестача суховантажів призвела до зростання вартості фрахту.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики