Тепловоз серії H10 випустив місцевий виробник SMH Rail. Наразі підписані договори на поставку 15 таких тепловозів загальною вартістю майже 47,3 млн доларів до різних країн світу. Зокрема, у вересні кілька машин мають відправити до Танзанії за фінансової підтримки Світового банку. Про це пише Rail.insider із посиланням на tzdjournal.
Згідно з повідомленням, локомотив оснащений дизельним двигуном потужністю 3300 к. с. Заявлений рівень локалізації — понад 60%.
Наголошується, що раніше Малайзія закуповувала локомотиви іноземних виробників. У 2003—2004 роках до країни було поставлено 20 тепловозів моделі DE-AC33C. Машини розробила німецька компанія ADtranz, яка вже увійшла до складу канадської Bombardier, спільно з американською GE. У 2005 році Малайзія отримала 20 тепловозів CKD8E виробництва китайської CRRC, проте 15 із них до 2008 року були виведені з експлуатації через технічні проблеми.
Як повідомлялося раніше, Railpool замовила у Siemens ще 20 мультисистемних локомотивів Vectron.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики