Міжнародні новини, Новини

Малашевичі скорочують частку в обробці контейнерів у сполученні Китай—Європа

За три квартали 2021 року частка Малашевичів в обробці контейнерних перевезень на новому Шовковому шляху знизилася з 93 до 74%. Тим часом внесок автомобільного транспорту у перевалці тут збільшуватиметься. Про це розповів президент Торговельно-промислової палати Польщі в Азії Януш Пєхочинські, передає Rail.insider із посиланням на infotrans

Провідний залізничний перевізник на Новому Шовковому шляху, ОТЛК ЕРА, повідомив про те, що на маршруті Китай—Європа у 2021 році перевезено на 27% контейнерів більше, ніж у 2020 році (692 тис. 500 TEU). Приріст перевезень спостерігався до Калінінграда — 188,8% (до 133 тис. 300 TEU).

У 2021 році Калінінград збільшив обробку контейнерів на 55% — до 437,2 тис. TEU. Перевалка рефрижераторних контейнерів збільшилася на 19%, до 13,1 тис. TEU. В останньому кварталі минулого року динаміка зростання становила 23%, за даними Адміністрації морських портів Балтійського моря. При цьому РЖД на 600 доларів знизила вартість наземного перевезення контейнера до російського порту від кордону з Польщею.

Як наголошується у повідомленні, Малашевичі відстають за планами модернізації та шукають фінансування. Так, 19 січня польська компанія Cargotor подала заявку до CINEA (Європейське виконавче агентство з клімату, інфраструктури та навколишнього середовища) на співфінансування з фонду CEF для будівництва логістичного парку. Małaszewicze Logistics Park фінансуватиметься з державних коштів, а також з фондів Європейського Союзу. Орієнтовна вартість інвестицій становить 3,2 млрд злотих. Будівельні роботи планується розпочати у 2023 році.

Проєкт зумовлює комплексну модернізацію та розширення залізничної інфраструктури. Реконструкція колії дасть змогу приймати поїзди завдовжки 1050 м для стандарту 1520 мм та 750 м для стандарту 1435 мм. Швидкість поїздів також має зрости.

Перед поданням заявки компанія Cargotor виконала роботи, пов’язані з підготовкою ТЕО та проєктної документації, а також отриманням адміністративних дозволів, необхідних для здійснення цієї інвестиції.

Як повідомлялося раніше, Metrans придбав оператора логістичного хабу в Польщі.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також