Наступного року витрати на залізничні вантажні перевезення для логістичного гіганта Metrans можуть зрости на 5%. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railfreight.
Як зауважили у Metrans, плата за інфраструктуру як для залізниць, так і для портів зросте по всій мережі. Зокрема, плата за залізничну інфраструктуру для Metrans зросте до 3%, а в портах можуть підвищити тарифи на 3–7%. Іншою проблемою будуть комісії за скасування, такі як комісії, запроваджені DB Netz у Німеччині у 2024 році. Вони, як стверджує Metrans, можуть сягати 15% плати за доступ до колії.
Генеральний директор компанії Пітер Кісс уточнив, що також серед основних причин — зростання цін на електроенергію та пальне.
Іншим чинником, який «значно негативно впливає на кінцеві ціни», на думку компанії, є інфляція, зокрема коли йдеться про Центральну та Східну Європу. Адже у цьому регіоні індекс споживчих цін майже вдвічі вищий порівняно з іншими регіонами Європи. У більшості країн Центральної та Східної Європи спостерігаються вищі річні темпи інфляції порівняно із середнім показником ЄС, який становить 5,9%. Наприклад, у Румунії та Польщі цей показник перевищує 9%, у Словаччині — 10,1%, а лідирує Угорщина з 14,2%.
Як повідомлялося раніше, дочірня компанія Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) — Metrans — запустить нове сполучення між своїм залізничним терміналом HUB у Будапешті та терміналом в Інджії, що на півночі Сербії.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











