Інфраструктура, Новини

На дільниці Чорноморська — Берегова облаштовують другу електрифіковану колію

На дільниці Чорноморська — Берегова розпочали облаштування та електрифікацію другої головної колії. Про це пише railinsider із посиланням на пресслужбу Мінінфраструктури.

Роботи на 6,5 км планується завершити до кінця року. «Саме цими залізничними шляхами здійснюються перевезення для трьох із п’яти найбільших стивідорних компаній країни — ДП МТП «Південний», ТОВ «Трансінвестсервіс» та АТ «Одеський припортовий завод». Наявна колія є обмеженням для подальшого збільшення обсягів і швидкості перевалки вантажів», — зазначив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

Востаннє пропускну спроможність тут підвищували шість років тому. Зараз розрахункова пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова — 55 пар поїздів на добу, а після оновлення вона зросте до 60.

За попередніми розрахунками, обсяги вантажопотоків на ДП МТП «Південний» та ТОВ «ТІС» до 2023 року становитимуть 135 млн т.

Надалі розглядається можливість добудови другої головної колії на дільниці пост 30 км — станція Берегова/станція Хімічна. Тоді пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова — Хімічна сягне вже 150 пар поїздів на добу.

За словами міністра, без системного підходу до розвитку інфраструктури неможливі якісні державні сервіси. Порти мають розвиватися, а держава — створювати для цього необхідні умови.

«Особливе значення тут має «Південний» як найбільший державний стівідор. Саме на його прикладі ми хочемо показати, що держава хоче і може бути ефективним менеджером», — підкреслив Олександр Кубраков.

Як повідомлялося раніше, електрифікація напрямку Долинська — Миколаїв — Колосівка може розпочатися в наступному році.

Читайте також