Інфраструктура, Новини, Перевезення

На кордоні України із чотирма державами ЄС побудують залізничні термінали

На стиках із Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією побудують додаткові залізничні термінали. Про це на своїй сторінці у Facebook написав міністр інфраструктури України Олександр Кубраков, передає Rail.insider.

Під час засідання Комітету Європарламенту з питань транспорту та туризму посадовець розповів колегам про те, що внаслідок повномасштабного вторгнення РФ обсяги перевезень впали втричі. «І головне завдання зараз — запобігти світовій продовольчій кризі та врятувати український експорт. Спільно із системоутворюючими підприємствами країни ми напрацьовуємо точкові рішення для відновлення ланцюгів постачань, спільно з нашими дружніми сусідами розробляємо численні інфраструктурні проєкти, які розширять «вузькі місця» на кордоні та дадуть змогу пришвидшити рух товарів», — пояснив він.

За словами Олександра Кубракова, значна увага приділяється збільшенню транспортного потенціалу залізничного сполучення. Для збалансування довоєнних обсягів експорту уже заплановано в найближчий рік побудувати додаткові залізничні термінали на стиках із Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією.

«Очікуємо, що у співпраці з європейськими партнерами збільшимо перевезення вантажів залізницею хоча б на 50% від довоєнного рівня. Це особливо важливо, враховуючи залежність світових ринків від українського агроекспорту», — наголосив міністр.

Він також зауважив, що бездозвільний проїзд автомобільним транспортом, як у двосторонньому сполученні, так і для транзиту застосували вже понад 10 країн ЄС: Болгарія, Угорщина, Італія, Данія, Латвія, Естонія, Литва, Словаччина, Австрія, Греція, Німеччина. «Ми вдячні нашим партнерам, які миттєво погодили нам бездозвільний проїзд для гуманітарних вантажів. Крім вищевказаних країн, це також Польща, Молдова, Чехія, Словенія, Нідерланди», — зауважив посадовець.

Олександр Кубраков розповів європейським колегам, що в умовах блокади морських портів в Чорному та Азовському морях уже створено Дунайський морський кластер, до якого увійшли порти, розташовані у регіоні. «Однак його потужності не можуть компенсувати заблоковані чорноморські порти, тому ми звертаємося за підтримкою до наших колег», — наголосив він.

Нагадаємо, що у Румунії будують потужний інтермодальний термінал.

Читайте також