Кошти, отримані від індексації тарифів у поточному та наступному роках планується направити на реконструкцію 365 км колій і 95 стрілочних переводів, капітальний ремонт 68 км колій, реконструкцію електричних мереж, тягових підстанцій і пристроїв СЦБ, ремонт рухомого складу. Про це в інтерв`ю виданню Rail.insider розповів заступник директора Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.
«Зміна тарифів дозволить нам закупити запчастини для локомотивів, почати оновлення інфраструктури. Від тарифних ініціатив у 2021 році ми розраховуємо отримати близько 1,8 млрд грн. У наступному році – 10,1 млрд грн», – розповів він.
За словами представника Укрзалізниці, наразі на мережі 6,4 тис. км колій потребують капітального ремонту, ще 2,7 тис. км – реконструкції. «Критична потреба в капітальних інвестиціях на 2022 рік якраз майже дорівнює додатковим доходам від індексації тарифу. Вона становить 10,9 млрд грн, з яких 3,8 млрд необхідно на модернізацію тягового рухомого складу. Однак для масового оновлення парку локомотивів, масової закупівлі нових електровозів і тепловозів необхідна державна підтримка. Просто індексацією тарифу це питання не вирішити», – сказав Валерій Ткачов.
Як повідомлялося раніше, в.о. голови правління АТ “Укрзалізниця” Олександр Камишін заявив, що кошти від підвищення тарифів УЗ витратить на ремонт та електрифікацію колій.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики