Новини, Інфраструктура

На Одеській магістралі проведуть дослідні випробування рейкового скріплення, яке призначено для залізничних ліній зі швидкістю руху до 350 км/год

До кінця року в регіональній філії «Одеська залізниця» розпочнуть проведення експлуатаційних випробувань проміжного пружного рейкового скріплення Vossloh System W-30 із залізобетонними шпалами типу Ш 9.1. Про це повідомляє Магістраль. Зазначається, що укладання скріплення планується на непарній колії перегону Пантаївка—Користівка 333 км ПК1—333 км ПК8.

«Роботи проводитимуться Департаментом колії та споруд спільно зі службою колії регіональної філії «Одеська залізниця», колієобстежувальною станцією № 1 філії «Центр діагностики залізничної інфраструктури», структурним підрозділом «Дніпровське науково-конструкторське технологічне бюро колійного господарства» філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту», – ідеться в повідомленні.

Термін проведення експлуатаційних випробувань триватиме до напрацювання 100 млн т пропущеного вантажу.

Раніше повідомлялося, що АТ «Укрзалізниця» може витратити 17,8 мільярда гривень на рейки.

Довідка

Система Vossloh W-30 призначена для залізничних ліній зі швидкістю руху до 350 км/год та навантаженням на вісь понад 26 т. Особливості цієї системи дають змогу використовувати її у складних кліматичних умовах з великим перепадом температур та високою вантажонапруженістю залізничних ліній.

[democracy id=”3″]

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також