Запровадження Укрзалізницею процедури розподілу вагонів-зерновозів для графікових відправлень зерна в АС “Клієнт”, де пріоритет на перевезення буде надано тій заявці, у якій буде вказана найбільша ціна, не передбачено жодним нормативним документом. Про це написав голова ради ГО «Центр розвитку логістики» Валерій Ткачов у Facebook.
Він зазначив, що відтепер вантажовідправник зерна, який планує графікову відправку, повинен самостійно вказати в заявці на відвантаження в програмі «АС Клієнт» добову вартість використання вагонів УЗ. Зі свого боку, зазначив Ткачов, Укрзалізниця буде погоджувати відправку компаніям, що запропонували максимальну ставку за використання вагонів-зерновозів.
«Відповідне нововведення АТ «Укрзалізниця» не передбачене жодним нормативним документом. До того ж, остання ставка використання вагонів-зерновозів встановлена рішенням Правління АТ УЗ від 06.09.19 (1136 грн/доба без ПДВ), що вступило в силу зовсім недавно – 13.10.2019 року», – написав Ткачов.
Нагадаємо, від 1 листопада заявки на перевезення маршрутними відправленнями прийматимуть через АС “Клієнт”, де пріоритет на перевезення буде надано тій заявці, у якій, за умови дотримання інших параметрів, буде вказана найбільша ціна. В УЗ також зазначили, що електронна система, яка регулюватиме процес прийняття заявок на перевезення, передбачає, що персонал Укрзалізниці не матиме ручного доступу до даних, які вказуватиме клієнт.
[democracy id=”13″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики