«Нібулон» має намір продовжувати експортувати зерно через Дунай попри дорожчу логістику, ніж в одеських портах. Про це заявив генеральний директор агрохолдингу Андрій Вадатурський, пише Rail.insider із посиланням на Latifundist.
Незважаючи на те, що річкові вантажі ледь приносять прибуток «Нібулону», очільник агрохолдингу вважає, що важливо мати готову до використання альтернативу на випадок, якщо російські атаки знову завдадуть шкоди глибоководним портам Одеси. Він також очікує, що це матиме додатковий ефект, перешкоджаючи російським ударам по терміналах у Чорному морі, оскільки це робить такі атаки менш виснажливими для експортної галузі.
«Сам факт наявності альтернатив забезпечує захист одеських портів. РФ зрозуміє, що її витрати на ракетні удари не принесуть очікуваного ефекту і поставки не припиняться», — сказав Андрій Вадатурський.
За його словами, зараз половина поставок «Нібулону» проходить через Чорне море, половина — через Дунай, де вартість експорту на 6–7 доларів за тонну вище.
«Нібулон» раніше не експортував через Дунай, але інвестував там 22,5 млн доларів у логістику, коли РФзаблокувала українські порти на початку війни. Ці об’єкти допомогли стабілізувати фінанси компанії в періоди, коли експорт через Чорне море постраждав», — додав генеральний директор агрохолдингу.
Він уточнив, що дунайські маршрути компанії зараз працюють приблизно на третину. Невикористані потужності можуть мати вирішальне значення, якщо трейдерам раптово знадобиться переключити більше обсягів з чорноморських терміналів.
«Це вдалий час, щоб підготуватися до будь-яких викликів і мати альтернативи, коли економіка страждає», — зауважив Андрій Вадатурський.
Як повідомлялося раніше, «Нібулон» подовжує співпрацю з румунською TTS.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики










