Новий дизель-поїзд ДПКр-3 для регіональних пасажирських перевезень, зібраний на Крюківському вагонобудівному заводі (КВБЗ), пройшов випробування і рекомендований до експлуатації. Про це повідомила пресслужба заводу за результатами засідання на КВБЗ міжвідомчої приймальної комісії під головуванням виконувача обов’язків директора з інженерно-технічного забезпечення АТ «Укрзалізниця» Сергія Мямліна.
“Вагони дизель-поїзда та його візки відповідають чинним нормативним документам і вимогам технічного завдання. Тож було ухвалено рішення дозволити заводу виготовлення дослідної партії з 6 поїздів по 3 вагони у складі кожного”, – ідеться в повідомленні.
Довідка
Регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 має три вагони: два з них, що є головними, моторні, один – проміжний – безмоторний. Моторні вагони комплектуються силовими установками потужністю 588 кВт. У поїзді 170 місць – першого й другого класів. У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині не менше за 490-500 мм. Вони мають зручні підлокітники, індивідуальні розетки з USB-рознімом.
У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині – не менше за 450 мм. Між кріслами підлокітник, індивідуальні розетки. Частина крісел має зустрічне розташування, між ними передбачено стаціонарні столи.
Для експлуатації у холодну пору року призначені рідинні обігрівачі, яких усього шість – по два на кожен вагон. Це дозволяє забезпечити надійну роботу системи опалення й скоротити час на попередній підігрів салону та силових установок перед запуском у зимовий період. Передбачено й електропідігрів салону при непрацюючих силових установках і опаленні із застосуванням спеціальних електричних нагрівачів від мережі 380В. Це забезпечить економію дизельного пального і попередній підігрів салону перед подачею на посадку в холодні дні.
[democracy id=”20″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики