У травні обсяг передачі вантажів через прикордонний перехід Ужгород—Матевці (Словаччина) скоротився до 90 вагонів на добу. У квітні показник становив 183,6 одиниці. Про це йшлося під час онлайн-зустрічі представників АТ «Укрзалізниця» зі словацькими перевізниками 9 травня, пише Rail.insider.
За словами заступника директора департаменту комерційної роботи товариства Валерія Ткачова, у квітні було зафіксовано найгірший цьогоріч середньодобовий показник передачі вантажів через прикордонний перехід Ужгород—Матевці. Він становив 183,6 вагона. Проте у травні обсяг передачі скоротився понад удвічі — до 90 вагонів на добу. Зменшення передусім пов’язано з падінням передачі руди на 52%, або 86,4 вагона.
Як зауважив генеральний представник АТ ZSSK Cargo в Україні Йозеф Вірба, меткомбінат U. S. Steel погодив плани на відвантаження і перевезення рудних вантажів з України після 6 травня. Тобто шість днів у травні не здійснювали передачу відповідних вантажів для цього одержувача.
Водночас у травні спостерігається позитивна динаміка щодо передачі вантажів через стик Чоп—Чієрна над Тісоу. Показник становив 293,8 вагона на добу. Порівняно з квітнем збільшення сягнуло 51,8 вагона на добу. Суттєво зросла передача руди — на 45,6 вагона на добу. Також на 10,6 вагона збільшився обсяг передачі вантажів у контейнерах.
Як повідомлялося раніше, у травні зріс обсяг передачі зерна залізницею до Словаччини.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











