Новини, Новини бізнесу, Перевезення

Одна з компаній на транспортному ринку України запропонувала схему перевезення контейнерів у піввагонах

Компанія «Глорія» розробила схему розміщення контейнерів у глуходонних і люкових піввагонах. Відповідну інформацію оприлюднив очільник підприємства Володимир Петрухін у Facebook, передає Rail.insider.

За його словами, для здійснення інтермодальних контейнерних перевезень коліями 1520/1435 мм між Україною і країнами ЄС, підприємство розробило схему розміщення контейнерів в глуходонних і люкових піввагонах за допомогою багаторазового засобу кріплення.

Володимир Петрухін стверджує, що розробка пов’язана з дефіцитом фітингових платформ.

«Погодження НТУ на розміщення і кріплення 20-футових і 40-футових контейнерів стандарту ISO 668 серії 1 в глуходонних і люкових піввагонах, розроблених відповідно до вимог наказу вiд 18 травня 2010 року № 299 Міністерства транспорту та зв’язку України «Про затвердження Порядку розроблення технiчної документацiї щодо розмiщення i крiплення вантажiв у вагонах i контейнерах, якi перевозяться залiзничним транспортом», пропонуються власникам піввагонів і операторам контейнерів з обслуговуючими їх дирекціями залізничних перевезень», — наголосив очільник фірми.

Зауважується, що застосування профіцитних піввагонів для інтермодального перевезення контейнерів дасть змогу усунути наявну проблему забезпечення інтермодальних перевезень між Україною і країнами ЄС рухомим складом.

Як повідомлялося раніше, перевезення контейнерів у піввагонах активно застосовуються на мережі залізниць РФ.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також