Новини, Перевезення

Погіршення обороту вагонів сталося через зростання навантаження, — заступник директора комерційного департаменту УЗ

Про ситуацію із перевезенням вантажів по УЗ станом на 10—11 серпня написав у Facebook заступник директора комерційного департаменту АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

За його словами, у першій декаді серпня середньодобове навантаження на мережі УЗ зросло з 731,34 тис. т до 754,65 тис. т на добу (+3,2%).  Збільшення відвантажень призвело до збільшення накопичення вантажних поїздів на мережі, зниження швидкості доставки вантажів, погіршення обороту вагонів.

«Станом на 12:00 11.08.2021 покинутих поїздів по мережі УЗ (без руху) — 28 поїздів, або 1237 вагонів. Затримки поїздів сягали від 30 до 209 годин. За оперативну добу 09.08–10.08.2021 у стані «Тимчасово залішені поїзди…» — 160 поїздів, або 6847 вагонів.  Затримки становили 12–72 години.  Найбільша кількість затриманих поїздів — по Південно-Західній залізниці (66 поїздів, або 2817 вагонів)», — зазначив представник УЗ.

Внаслідок накопичення вагонів й уповільнення просування поїздів зросло невиконання заявок на подачу вагонів ЦТЛ під навантаження. «За 10.08.2021 незабезпечених за заявками на подачу +1649 порожніх вагонів (піввагонів заявлено 1441 одиниця, подано — 344; зерновозів заявлено 367, подано — 63)», — уточнив заступник директора комерційного департаменту УЗ.

Щодо ситуації на західних прикордонних переходах Валерій Ткачов зазначив, що накопичення вагонів зафіксовано на іностиках Львівської залізниці:

  • Ужгород — 1690 вагонів (добова здача по стику — до 7 поїздів, або 322 вагони);
  • Ізов — 1874 вагони (до 9 поїздів, або 432 вагони);
  • Чоп — 884 вагони (до 4 поїздів, або 231 вагон на добу);
  • Батьово — 694 вагони (до 5 поїздів або 214 вагонів). 

«Планується нормалізувати ситуацію протягом найближчих 5 діб. Основна причина накопичення — масове відвантаження в напрямку західних прикордонних переходів і збільшений прийом транзитних поїздів з РЖД», — підкреслив посадовець.

На Одеській залізниці складнощі із накопиченням вагонів на припортових дільницях і стиках. Як зауважив заступник директора комерційного департаменту УЗ, «тимчасово затримані 38 поїздів, або 1693 вагони. Покинутих потягів 7, або 382 вагони… Зростає накопичення вагонів на стику з Придніпровською та Південно-Західною залізницями».

Основна причина накопичення вагонів по Одеській магістралі, за словами Валерія Ткачова, — нестача локомотивного парку і локомотивних бригад: «Щодня відмова у видачі сягає 25–30 локомотивів (причини 50%/50% — нестача локомотивів/відсутність локомотивних бригад)».

Інші негативні чинники:

  • зростання пасажирських перевезень (вантажні локомотиви залучаються для пасажирського руху);
  • проведення планових ремонтів на залізничній інфраструктурі (заміна стрілочних переводів, ремонт верхньої будови колії тощо);
  • «вікна» на миронівському напрямку, по станції Берегова та ін.

Наступного тижня планується «вікно» по станції Берегова на одну добу. «Вантажовідправники й одержувачі попереджені, — уточнив Валерій Ткачов і підсумував: — Керівництво АТ «Укрзалізниця» та регіональних філій реалізують заходи щодо прискорення руху поїздів і зниження накопичення вагонів без руху по мережі (зокрема передислокація локомотивного парку і бригад). Сподіваємося на нормалізацію ситуації з перевезеннями в найближчим часом».

Як повідомлялося раніше, в Укрзалізниці визнають складнощі з перевезеннями за рядом напрямків.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також