Паровозне депо Вольштина (Польща) оголосило тендер на закупівлю двох чотиривісних пасажирських вагонів. Про це пише RAIL.insider із посиланням на Rynek kolejowy.
Серед вимог до вагонів — максимальна швидкість (120 км/год), кількість місць (щонайменше 54 м’які сидіння з оббивкою), характеристики (придатність для регіонального руху) та наявність повного комплекту експлуатаційних документів. Час, що залишився до наступного ремонту рівня P4, має становити не менше двох років, а до капітального ремонту — не менше чотирьох років.
Вагони мають бути оснащені паровим або автономним масляним опаленням. Допускається внутрішнє планування з відсіками або без відсіків. Кожен вагон повинен мати щонайменше два туалети.
Заявки можна подавати до 12 листопада. Оцінка буде базуватися на ціні (60%) та часі, що залишився до наступного ремонту P4. Участь у тендері можуть брати лише компанії, які упродовж останніх п’яти років поставили принаймні один вагон вартістю щонайменше 200 тис. злотих. Переможець тендера має передати рухомий склад до 18 грудня.
Вагони увійдуть до складу регулярних поїздів із паровозами. Упродовж поточного сезону (до 29 листопада) такі поїзди курсують з понеділка по п’ятницю на маршруті Вольштин—Збоншинек, а також у суботу та неділю на маршруті Вольштин—Познань-Головний (по одній парі щодня). Ці поїзди є не лише туристичною пам’яткою, а йрегулярним транспортним засобом для місцевих жителів.
Найімовірнішими типами транспортних засобів, які будуть запропоновані, є польського виробництва тип 111A та його похідні або 120A. Вони відповідають усім вимогам і після перефарбування в оливково-зелений колір історично відповідатимуть локомотивам, що експлуатуються депо. Останній тип (популярні Bonanzas) вже є у парку депо, два з яких експлуатуються з 2019 року. Кілька років тому підприємство також планувало придбати спальні вагони і вагон-ресторан.
Як повідомлялося раніше, вузькоколійний паровоз Кп4-450 планують відновити до робочого стану.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











