Новини

Вузькоколійний паровоз Кп4-450 планують відновити до робочого стану

Вузькоколійний паровоз Кп4-450, що перебуває на території локомотивного депо Гайворон, планують відремонтувати і повернути на колію. Про це написав у Telegram керівник напрямку вузькоколійних залізниць та ретротехніки АТ «Укрзалізниця» Олег Заблудовський, інформує Rail.insider.

Паротяг Кп4-450 — представник наймасовішої серії паровозів колії 750 мм у СРСР (понад 5 тис. одиниць), які будувалися за проєктом П24 на п’яти заводах. Кп4-450 був збудований у 1955 році на заводі Fablok у Польщі.

«Після двох десятиліть роботи на промислових вузькоколійках паровий локомотив у 1972 році потрапив на Запорізьку дитячу залізницю, де нетривалий час експлуатувався, після чого 1 серпня 1979 року був встановлений на постамент як пам’ятник. Так паровоз нерухомо простояв 45 років, наразі він перебуває у незадовільному культурно-естетичному стані, частково розукомплектований, паровий котел не законсервований, будка машиніста, бак тендера та обшивка котла пошкоджені наскрізною корозією внаслідок тривалого простою під відкритим небом, крім цього, доступ всередину будки відкритий, що призводило до розукомплектування запчастин сторонніми особами», — зауважив Олег Заблудовський.

У грудні 2024 року, в межах передислокації рухомого складу дитячої залізниці та з метою порятунку унікального локомотива, паровоз демонтували з постаменту та відправили до Гайворона.

«У Гайвороні паровоз було встановлено на окремий відрізок колії на території депо, на даний час проводимо детальне дефектування вузлів локомотива, опрацьовуємо питання його подальшого ремонту та відновлення до робочого стану в умовах профільного підприємства з ремонту паровозів», — уточнив керівник.

Як повідомлялося раніше, відремонтовано раритетний критий вагон для Гайворонської вузькоколійки.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також