Новини, Укрзалізниця

ПВРЗ збудував 60 піввагонів для Укрзалізниці

Філія «Панютинський вагоноремонтний завод АТ «Укрзалізниця» (ПВРЗ) виготовила для УЗ 60 піввагонів. Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу товариства.

Зауважується, що роботи проводяться у межах реалізації програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».

Новозбудовані вагони моделі 12-9911-01 з глухим кузовом. Вагон має вантажопідйомність 71 т, а об’єм кузова — 86 м³. Нормативний термін служби становить 22 роки. Сьогодні, 28 січня, партія вагонів передана в експлуатацію на станцію Лозова, звідки оператор рухомого складу Укрзалізниці — філія «Центр транспортної логістики» — відправить їх під навантаження.

Впродовж 2022—2025 років Укрзалізниця планує поповнити свій вантажний парк 7900 новими вагонами: 6500 піввагонами та 1400 зерновозами. Це найбільше оновлення парку вантажних вагонів з 2016—2018 років, коли було поповнено парк 7120 вагонами.

«Минулого року за підтримки Президента та Уряду ми розпочали оновлення пасажирських вагонів та інфраструктури, цього року до програми «Велике будівництво» приєднується оновлення й вантажних вагонів. Наше завдання ліквідувати з колій брухт і підтримувати свій парк у кількісному та якісному стані. Акцент робимо на рухомий склад із найбільшим попитом — піввагонах та зерновозах», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.

У 2022 році АТ «Укрзалізниця» планує збудувати на власних підприємствах — Панютинському, Дарницькому та Стрийському вагоноремонтних заводах — 1496 вантажних вагонів: 1446 піввагонів та 50 зерновозів. Зокрема, на ПВРЗ планується виготовити 714 піввагонів та 50 зерновозів. Ще на підприємстві передбачено відремонтувати 1560 вантажних вагонів.

Будувати нові вантажні вагони АТ «Укрзалізниця» планує за власні та залучені кошти.

Панютинський вагоноремонтний завод засновано у грудні 1869 року. Наразі тут працює 1582 працівники. На території заводу можуть одночасно перебувати до 1000 вагонів. Потужність підприємства, за інформацією УЗ, дає змогу будувати 2000 та ремонтувати 2160 вантажних вагонів на рік.

Як повідомлялося раніше, Міністерство юстиції України 28 грудня зареєструвало наказ МІУ № 647. Згідно з документом, термін служби для найбільш розповсюджених на сьогодні моделей піввагонів буде до 2031 року обмежений з нинішніх 44 років до 22 років; зерновозів — із 45 років до 30 років. Це строк служби, який визначили виробники.

Фото та відеоматеріали надані прес-службою АТ “Укрзалізниця”.

Читайте також