Реформа Укрзалізниці та позбавлення її монопольного статусу дасть змогу отримати конкуренцію на ринку та знизити тарифи на вантажні перевезення. Про це заявив президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко, коментуючи ініціативу УЗ щодо гармонізації тарифів, пише Rail.insider із посиланням на «Бізнес цензор».
«У держави повинна бути монополія тільки на саму залізницю. І не на під’їзні колії залізничні, а на центральну, магістральну лінію. В більшості країн Євросоюзу є така монополія. Все решта зробити приватним. І у нас би сьогодні тарифи впали, я думаю, проти тих, які є, самі по собі мінімум би на 30%, по деяких напрямах — і на 50%», — зауважив Леонід Козаченко.
Він нагадав, що Європейський Союз давно чекає від України залізничної реформи, однак вона весь час гальмується.
«Нам Євросоюз постійно каже про реформу. У них сьогодні 308 компаній мають ліцензії на перевезення і пасажирів, і вантажів залізницями по всій території Євросоюзу. Жодної державної компанії у цих перевезеннях не задіяно! А Україна має монополію без конкуренції. Ми змогли проштовхнути з величезними зусиллями за 10 років зміни в законодавство, які дали право робити приватні вагони. А зараз у нас багато вагонів. Тому необхідно давати приватну тягу», — уточнив президент Української аграрної конфедерації.
Як повідомлялося раніше, бізнес висловив свої зауваження до проєкту Закону «Про залізничний транспорт України».
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики