ВАТ «РЖД» планують докапіталізувати на додаткові 217 млрд рублів для зниження боргового навантаження. Про це пише Rail.insider із посиланням на «Коммерсант».
За інформацією джерела видання, докапіталізацію вже погодив віце-прем’єр Дмитро Григоренко, який займається «ФНБ» (фонд національного добробуту, що формується з частини доходів від продажу нафти).
«Цього року влада вже вливала кошти в РЖД. Так, у квітні уряд схвалив внесок у 250 млрд рублів із ФНБ до статутного капіталу. Кошти було наказано направити на модернізацію залізничної інфраструктури БАМа та Транссибу, розвиток інфраструктури Центрального транспортного вузла, придбання тягового та моторвагонного рухомого складу, а також вагонів далекого сполучення», – пише видання.
Таким чином, докапіталізація з «ФНБ» цього року сумарно становитиме рекордні 467 млрд рублів, що могло б покрити 55% цьогорічної інвестпрограми.
Раніше Rail.insider повідомляв, що боргове навантаження ВАТ “РЖД” знаходиться на критичному рівні, коли відсоткові платежі забирають уже третину прибутку EBITDA. Крім того, РЖД визнана першою компанією країни-агресорки, яка допустила дефолт за випуском євробондів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики