Окремі нафтотрейдери в судах можуть зірвати постчання 20 тисяч тонн дизельного пального для залізничної галузі за вигідною ціною. При цьому тендери були проведені з дотриманням усіх норм законодавства. Про це повідомив директор з питань закупівель АТ «Укрзалізниця» Сергій Довгаленко, інформує пресслужба УЗ.
За його словами, у жовтні Укрзалізниця провела п’ять тендерів на закупівлю 50 тис. тонн дизпального.
«Торги завершилися на найвигідніших для Укрзалізниці умовах, коли рівень запропонованих цін був нижчим від гуртового ринку більше ніж на 1 тис. грн, а маржа постачальників знизилася від 1640—2200 грн/т до 830—990 грн/т. Загалом у тендерах взяли участь сім компаній і жодного учасника не було дискваліфіковано. Так само жодних скарг щодо умов тендерної документації не надходило», — зазначив він.
Натомість уже наприкінці жовтня учасники торгів ТОВ «Торум» та ТОВ «Анвітрейд» подали перехресні скарги на порушення законодавства у процесі тендерів.
«Усі скарги є дуже схожими за змістом та метою — відтермінувати підписання договорів за низькими цінами. Наприклад, один із пунктів — невідображення у тендерній документації джерела фінансування закупівель. При цьому тендер, у якому перемогла «Укртатнафта», оскаржений не був. Безпідставність претензій до Укрзалізниці підтвердив Антимонопольний комітет та відхилив усі чотири скарги», — зазначив Сергій Довгаленко.
Крім того, як повідомили в УЗ, ще до засідання АМКУ компанії подали позови до Господарського суду. Суд задовольнив позови за двома тендерами, а ще за двома — відхилив. Отже, зазначається, що Укрзалізниця має право на підписання договорів за результатами торгів за трьома лотами, а це 30 тис. т замість 50 тис. т.
«Фактично через війни між постачальниками нафтопродуктів Укрзалізниця ризикує втратити 20 тис. т дизпального за вигідною ціною, якого б вистачило більш ніж на три тижні роботи. Така ж ситуація простежується й у тендерах на постачання мастил, що систематично блокуються у судах. Такі дії недобросовісних постачальників завдають збитків не лише Укрзалізниці, а й ставлять під загрозу обороноздатність держави», — резюмував він.
Нагадаємо, в УЗ повідомляли, що потреба на 2020 рік становить 350 тисяч тонн пального – більше половини цього обсягу планується придбати за рамковою угодою
[democracy id=”20″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
[democracy id=”18″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики