Новини, Інфраструктура

Скічко розповів якою має бути стратегія розвитку транспортної та інфраструктурної галузі

Член транспортного комітету Верховної Ради Олександр Скічко розповів якою має бути стратегія розвитку транспортної та інфраструктурної галузі на найближчі 5 років. Думками з цього приводу він поділився в інтерв’ю виданню delo.

За словами нардепа, перш за все в галузь треба залучати інвестиції, щоб розвивати інфраструктуру, адже на ній, фактично, тримається транспортна галузь, без якої, у свою чергу, втрачає життя економіка загалом. За словами Скічка, Стратегія має охоплювати три основні напрямки:

  1. модернізація інфраструктури;
  2. спрощення правил і дозвільної системи для роботи у транспортній галузі і створення нормального середовища для роботи перевізників;
  3. повноцінна інтеграція в міжнародну транспортну систему.

Скічко переконаний – транспортний потенціал України реалізується тільки у взаємодії з транспортними мережами інших країн.

“Дороговказом тут є, наприклад, Угода про Асоціацію з ЄС, її положення, які стосуються транспортної галузі. І, до речі, та частина президентської програми “Великого будівництва”, яка стосується автодоріг — це рух саме в тому напрямку, який задає угода про асоціацію”, – переконаний Скічко.

Також у найближчі 5 років, запевняє народний депутат, Україна має не тільки створити необхідну нормативно-правову базу для запровадження транспортної мультимодальності — це треба зробити швидше, але й розпочати за підтримки європейських партнерів повну модернізацію своєї транспортної інфраструктури.

“Це була б дуже амбітна стратегія для нашої держави, однозначно варта докладання до її реалізації усіх зусиль”, – резюмував Скічко.

Раніше прем’єр-міністр України Денис Шмигаль разом із Президентом України Володимиром Зеленським презентували Економічний аудит країни та Вектори економічного розвитку до 2030 року. У презентації йшлося про те, що ефект від збільшення експорту транспортних послуг може сягнути 359 млрд дол. США за наступні 10 років.

Читайте також