Швейцарський виробник залізничного рухомого складу Stadler повністю не згорнув діяльність в Білорусі та сподівається на повноцінне відновлення роботи заводу поблизу Мінська у разі зняття санкцій. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на ЦТС.
“Внаслідок санкцій, запроваджених на сьогоднішній день, Stadler ініціював заходи для забезпечення виконання замовлень (розміщених на “Штадлер Мінськ”) та переведення їх із Білорусі на наші заводи в Європейському Союзі та Швейцарії. Stadler послідовно виконує санкції міжнародних організацій, таких як ООН, ЄС чи ОЕСР”, — проінформували в швейцарській компанії у відповідь на запит українського видання.
Відзначається, що запроваджені заходи призвели до зменшення виробничих потужностей. З 1500 співробітників в Білорусі за останні місяці була скорочена частина посад. Цей процес планують продовжити. Поки що скорочення потужностей було реалізовано майже виключно шляхом релокації фахівців на інші об’єкти Stadler та з переведенням на роботу до місцевих компаній.
“Stadler не має наміру повністю закривати завод і посилить його після зняття санкцій”, — заявили в компанії.
Крім того, журналісти звернулися до Stadler із запитанням, чи дійсно компанія планує взяти участь у ремонті дизель-поїзда ДП3-001 виробництва Pesa Bydgoszcz, який відмовилася відновлювати польська компанія.
На це в пресслужбі швейцарського виробника відповіли, що “відбуваються певні переговори між “Штадлер Мінськ” і “Білоруською залізницею” на цю тему, але поки нічого конкретного не вирішено”.
Як повідомлялося раніше, Stadler поставить залізниці Казахстану рухомий склад на 2,3 млрд євро.
Раніше, у 2021 році, компанія уклала меморандум щодо поставок електропоїздів та побудови підприємства для локалізації їх виробництва в Україні.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики