У Казахстані розпочалося будівництво залізничної лінії в обхід станції Алмати. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію АТ «НК «Казахстан темір жоли».
Основною причиною такого рішення стало зростання в останні роки обсягів перевезень вантажів залізницею. Так, між Казахстаном і Китаєм у 2022 році показник перевищив історичний максимум, сягнувши понад 23 млн т. З початку 2023 року обсяг зріс на 22%.
За цього передусім зазнає навантаження залізничний вузол Алмати, що розташований на перехресті основних міжнародних маршрутів. Реалізація проєкту дасть змогу переорієнтувати вантажопотік на нову залізницю Жетиген—Казибек Бек, минаючи станцію Алмати. Завдяки новій лінії знизиться навантаження на Алматинський вузол на 40% і скоротиться час доставки вантажів до 24 годин.
У процесі будівництва буде укладено 130 км залізничних колій, з яких головна колія становить 77 км, збудовано три роздільні пункти, 13 мостів, п’ять залізничних та один автомобільний шляхопровід. Для цього у вітчизняних виробників планується придбати приблизно 228 тис. од. шпал і 16 тис. т рейок.
Окрім того, найближчим часом передбачається розпочати будівництво залізничних ліній Дарбаза—Мактаарал та Бахти—Аягоз. Загалом упродовж трьох років КТЖ має намір спорудити понад 1300 км залізниць.
Як повідомлялося раніше, мережею залізниці Казахстану перевезено понад 210 млн т вантажів за 10 місяців.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











