Зупинки залізничного транспорту у Німеччині мають значний вплив на логістику в сталеливарній промисловості. У німецькій сталеливарній асоціації WV Stahl пояснили, як відбиваються на галузі страйки на залізниці. Про це пише Rail.insider із посиланням на GMK Center.
Зауважується, що частка залізничних перевезень для галузі становить 50,5%, тож вони є найважливішим видом транспорту для металургії як з погляду логістики сировини (залізна руда, вугілля, вапно і брухт), так і постачань металопродукції (річний обсяг перевезень цим видом транспорту становить приблизно 62 млн т). Компанії галузі стурбовані хвилею страйків, оголошених GDL (профспілка німецьких машиністів залізничного транспорту).
Страйки можуть мати серйозні наслідки: за перебоїв із постачанням сировини є ризик зупинки виробництва. Також суттєво порушуються промислові ланцюжки доданої вартості, оскільки ключовим галузям, таким як автомобілебудування та машинобудування, не вистачає сталі, необхідної для виробництва. В умовах нинішньої слабкості німецької економіки це є ударом для неї.
Компанії металургійної галузі намагаються уникнути або принаймні обмежити перебої у виробництві та постачанні разом із постачальниками транспортних послуг.
Перехід на інші види транспорту, зазначають у WV Stahl, можливий лише частково, оскільки обсяги перевезень залізницею занадто великі. Залежно від масштабу страйку металурги можуть обмежено перейти на інші види транспорту, але лише за наявності вільних потужностей.
«Якщо, як оголосив GDL, так звані хвильові страйки в майбутньому будуть оголошуватися лише з мінімальним попереднім повідомленням, то перейти на інші види транспорту буде набагато складніше», — йдеться у роз’ясненні.
Оголошення про страйки з мінімальним часовим лагом є серйозним викликом для металургійних компаній. Ще однією особливістю є те, що складна логістика залізничних вантажних перевезень потребує кілька днів, щоб повернутися до норми навіть після завершення протестів. Таким чином наслідки можуть накопичуватися.
Додамо, що профспілка GDL оголосила новий страйк, що триватиме з 11 по 13 березня. Він стосуватиметься як вантажних, так і пасажирських перевезень. Попередній страйк відбувався минулого тижня.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики