Глибоководний контейнерний термінал DCT у порту Гданськ завершив реалізацію інвестиційного проєкту з розширення залізничної інфраструктури. Підприємство, що входить до десятки найбільших у Європі портових залізничних терміналів, збільшило кількість колій з 4 до 7. Про це пише Rail.insider із посиланням на ЦТС.
Довжину кожної залізничної колії збільшили з 618 до 750 м.
Також придбано повністю електрифіковані залізничні крани RMG та запущено систему відеокамер для реєстрації поїздів і контейнерів, завдяки чому DCT збільшив пропускну спроможність залізницею до 750 тис. TEU.
Окрім розширення залізничного термінала, в’їзна брама DCT була повністю автоматизована завдяки камерам OCR. Кількість сучасних причальних кранів на Терміналі 2 збільшено до 8, розширено складський майданчик і придбано додаткове обладнання, зокрема 5 козлових кранів.
З моменту початку роботи в 2007 році компанія DCT побудувала два термінали — Термінал 1 та Термінал 2 — загальною річною пропускною спроможністю 3 млн TEU.
Зауважується, що за підсумками 2021 року оператори порту Гданськ опрацювали 53,2 млн т вантажів. Цей показник став рекордним за історію роботи гавані.
Як повідомлялося раніше, у порту Гданська планують збудувати третій контейнерний термінал.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики