Туреччина запустила залізничний пором через Мармурове море. Залізничні вагони, завантажені на спеціалізоване судно, можуть потрапити з міста Бандирма до Текірдагу та повернутися. Про це пише Rail.insider із посиланням на Logist.fm.
Пором, що отримав назву «Ерденіз», вирушив у перший рейс 9 травня. Довжина судна становить 198 м, а загальна протяжність рейок на борту — 807 м. Тобто за один раз пором може перевезти 60 залізничних вагонів.
Завдяки цілодобовій роботі та середньому часу подорожі у чотири години річна потужність порома сягає приблизно 2,8 млн т.
За словами фахівців, запуск порому дає змогу скоротити час у дорозі між містами приблизно на 60%. Також вони наголошують, що переправою можна користуватися для перевезення небезпечних, легкозаймистих вантажів, хімічних речовин тощо. Це дуже важливо для сполучення між Анатолією та європейською частиною країни чи для торгівлі Туреччини з ЄС, оскільки такі вантажі заборонено пропускати через залізничний тунель Мармарай під протокою Босфор.
Окрім того, цей пором має стати важливою складовою у розвитку Середнього коридору.
Як повідомлялося раніше, Китай модернізує в Туреччині залізницю, щоб возити товари до Євросоюзу в обхід РФ.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики