Наступного року частка продукції гірничо-металургійного комплексу у структурі перевезень ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» може зрости з 23 до 50%. Про це під час виступу на форумі з відновлення Reconstruct Ukraine у Румунії повідомив заступник генерального директора УДП Владислав Бєлах, пише Rail.insider.
Упродовж 2022–2023 років основу вантажопотоку пароплавства становили зернові. Проте компанія зберегла стратегічні позиції на Середньому Дунаї, передбачаючи, що попит на перевезення зернових із дунайських портів зменшиться після відкриття портів Великої Одеси.
Останні місяці 2023 року УДП почало поступово збільшувати кількість баржевих караванів на Середньому Дунаї. Наступного року саме Середній Дунай буде відігравати ключову роль у перевезеннях компанії, а місце агарної продукції займе продукція ГМК.
«Сьогодні ми у процесі перемовин та контрактування. Наші переваги — це великий обсяг флоту у наявності та комплексні логістичні рішення, які дають можливість вийти на привабливу ставку фрахту. Ми пропонуємо замкнений логістичний ланцюг, що мінімізує ризики для клієнта. Ми готові до партнерства з власниками вантажів, стивідорними компаніями», — зазначив Владислав Бєлах.
За словами посадовця, завдяки цифровізації системи управління флотом, онлайн-моніторингу за витратами пального, проведеним масштабним ремонтам УДП сьогодні успішно конкурує з іноземними судноплавними компаніями.
«Ми не боїмося конкуренції, ми знаємо, що завжди зможемо запропонувати кращі умови», — підсумував Владислав Бєлах.
Як повідомлялося раніше, за 11 місяців 2023 року загальні обсяги перевалки вантажів через українські порти на Дунаї сягнули 29,4 млн т.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики