За підсумками 2025 року ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» планує отримати 39 млн грн чистого прибутку. Про це розповів очільник підприємства Ігор Чертов, пише Rail.insider із посиланням на Укрінформ.
Посадовець розповів про те, що цьогоріч ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» планує отримати 39 млн грн чистого прибутку — вперше після двох років збитковості.
«Це стане символічним сигналом: ПрАТ «УДП» здатне не лише виживати, а й розвиватися. Упевнений, що маємо всі передумови й надалі залишатися одним із ключових гравців на Дунайському ринку перевезень, забезпечуючи стабільне зростання та збереження партнерських відносин із вантажовласниками», — уточнив генеральний директор УДП.
Водночас підприємство розраховує на підтримку держави. Зокрема, очікують на рішення уряду щодо створення конкурентних умов: зниження залізничних тарифів для вантажів у напрямку Ізмаїлу та Рені, зміни статусу цих портів з морських на річкові, надання пільг для суден під українським прапором. «Якщо такі кроки будуть ухвалені, дунайський напрямок отримає шанс на нове життя», — наголосив Ігор Чертов.
Очільник УДП звернув увагу і на виклики, що постають перед підприємством. Йдеться не лише про проблеми, пов’язані з повномасштабним вторгненням РФ. Також серед викликів — періоди мілководдя, що змушують зменшувати обсяги завантаження барж, тож рентабельність таких рейсів різко падає. Є й нюанси з дипломуванням капітанів.
Болючим ударом для підприємства стало знищення та пошкодження інфраструктури пароплавства. Обстріл Кілійського судноремонтного заводу завдав величезних збитків — і фінансових, і технічних. Зменшилися потужності з ремонту, а це одразу знизило можливості з перевезень. Ще у 2023 році було частково зруйновано основну адміністративну будівлю компанії, тож співробітників «розселяли» по різних локаціях (це не лише додаткові витрати, а й значне ускладнення координації роботи).
Звичні повітряні тривоги теж тягнуть за собою втрати: через затримки в обробці вантажів у портах, зокрема українських, зростають видатки на утримання флоту, адже він простоює.
«Однак навіть у цих умовах ми думаємо про майбутнє — працюємо над відновленням пошкодженої головної офісної будівлі, плануємо впровадження інформаційно-комп’ютерної системи управління — для підвищення рівнів захисту інформаційних систем пароплавства та цифровізації, автоматизації виробничих процесів», — підсумував Ігор Чертов.
Як повідомлялося раніше, відбулася перша зустріч наглядової ради УДП.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











