Міжнародні новини, Новини

У Казахстані автоматизують ремонт вагонів

В Алматинському депо Казахстанської залізниці реалізовано пілотний проєкт «Автоматизація експлуатаційного вагонного депо». Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу АТ «НК «ҚТЖ».

Головні завдання проєкту — цифровізація техпроцесів, перехід на безпаперові технології, підвищення ефективності роботи вагонного господарства та забезпечення виробничої безпеки.

«Під час випробувань до мобільного застосунку завантажено дані з огляду 16 поїздів, 512 вагонів. 3афіксовано 6 несправностей і сформовано 6 електронних форм, що засвідчують технічно несправний стан вагона», — розповів заступник генерального директора ТОВ «КТЖ-Вантажні перевезення» Канат Кобесов.

Оглядачі через спеціальні мобільні термінали (що зовні нагадують смартфони) фіксують на камеру виявлені несправності рухомого складу. Далі інформація пересилається власнику вагонів для погодження ремонту та затвердження дефектної відомості. Усі процеси відбуваються у режимі онлайн.

Потім інформація надходить до Бази даних проведених оглядів, де також зберігаються відомості щодо ремонту вагонів. Оператор депо через web-портал формує звітність за зміну та добу.

У ході випробування також протестували функцію спілкування через мобільні термінали за принципом рації. Співробітники зазначили, що такий спосіб зв’язку зручний і оперативний.

Також заплановано провести другий етап випробування проєкту у зимових умовах. Потім процеси автоматизують у всіх депо країни.

Як повідомлялося раніше, у Казахстані цифровізують роботу оглядача вагонів.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також