У Казахстані мають намір розпочати будівництво нової залізничної вітки Мойинти—Кизилжар і модернізувати особливо завантажені дільниці магістралі від станції Кизилжар до порту Актау. Про це пише Rail.insider із посиланням на Rail-news.kz.
На розширеному засіданні уряду президент Казахстану Касим-Жомарт Токаєв озвучив доручення щодо розвитку транспортно-логістичної інфраструктури країни.
Президент заявив, що транзит — величезна перевага країни у міжнародній конкуренції за перевезення вантажів. Тож її варто повністю та ефективно використати.
«Необхідно прискорити розвиток Трансказахстанського залізничного коридору, який стане ключовою ланкою Транскаспійського маршруту. Частина важливих проєктів у цьому напрямі реалізується, але треба працювати далі, на перспективу», — сказав Касим-Жомарт Токаєв.
Глава держави доручив розпочати будівництво нової залізничної вітки Мойинти—Кизилжар і модернізувати особливо завантажені дільниці магістралі від станції Кизилжар до порту Актау.
«Треба також розширити дільницю Алтинколь—Жетиген, що значно посилить потенціал транспортного коридору між Китаєм і Центральною Азією. При цьому важливо своєчасно завершити проєкти із цифровізації залізничних перевезень. Варто зосередитися на розвитку мультимодальних транспортних вузлів, які дають змогу інтегрувати перевезення всіма видами транспорту. Нинішній і наступний роки мають стати проривними у роботі в цьому напрямі», — сказав він.
Як повідомлялося раніше, у Казахстані контейнерний залізничний транзит зріс на 8,8% торік.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики