У Литві наполовину завершено електрифікацію лінії Вільнюс—Клайпеда. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railtech.
Вільнюс—Клайпеда є найбільш інтенсивно використовуваною залізничною дільницею в країні, особливо важливою для вантажних перевезень. Минулого року нею було перевезено приблизно 40% вантажів, транспортованих залізницею, і 16 % пасажирів Міністр транспорту Литви Марюс Скуодіс відвідав місце, щоб відзначити цей етап, заявивши, що це «стратегічно важливий проєкт для держави». «Електрифікація найбільш інтенсивно використовуваної дільниці залізниці в країні забезпечить екологічніші поїздки придбаними електропоїздами, адаптованими для всіх пасажирів. Електрифікація залізниць є пріоритетом як у Литві, так і в усьому Європейському Союзі».
Водночас зауважується, що наразі електрифіковано лише 8% усієї національної мережі, а саме три повністю електрифіковані залізничні дільниці Вільнюс—Каунас, Вільнюс—Тракай і Вільнюс—Кена. Після завершення електрифікації лінії Вільнюс—Клайпеда довжина електрифікованих залізниць у країні збільшиться майже до 27%.
Незважаючи на це, Литва все ще буде однією з найменш електрифікованих залізничних мереж серед європейських країн. Інші країни Балтії: Латвія (13,5%) та Естонія (19,3% ) — також опинилися в нижній частині списку, лише Ірландія (2,6%) має нижчий рівень електрифікації, згідно з даними Євростату за 2021 рік. Загалом у 2021 році 60% європейських магістральних залізничних ліній буде електрифіковано, на них припадає 80% залізничного руху.
Роботи з електрифікації також містять будівництво контактної мережі, а крім того проєктом передбачено спорудження шести тягових підстанцій, підключення їх до мереж електропостачання Litgrid та випробування, а також будівництво восьми автотрансформаторів, що забезпечують стабільність електричної мережі.
Генеральний директор LTG Егідіюс Лазаускас: «Оскільки електрифікація головної литовської залізничної артерії Вільнюс—Клайпеда наближається до половини всього проекту, ми також закуповуємо сучасні електричні та електричні акумуляторні потяги, забезпечуючи нову культуру подорожей та досвід».
Державний оператор LTG Link замовив у швейцарського виробника Stadler дев’ять електропоїздів для міжміського сполучення, а також шість акумуляторних електропоїздів, спроможних також працювати на неелектрифікованих дільницях мережі. «Також вперше в історії групи ми плануємо придбати електровози для перевезення вантажів, — говорить Лазаускас. — Таким чином ми крок за кроком рухаємося до чистого транспортного майбутнього».
Як повідомлялося раніше, LTG Cargo шукає постачальників електровозів для внутрішніх перевезень у Литві.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











