Три порти і залізнична вантажна компанія об’єднуються задля розвантаження доріг у регіоні Північний Рейн-Вестфалія, що на заході Німеччини. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railfreight.
Duisport, порт Дортмунда, DeltaPort і приватний залізничний вантажний оператор Kreisbahn Siegen-Wittgenstein (KSW) розпочали проєкт, що матиме назву LOG4NRW. Його мета — розвантажити дороги від руху атвотранспорту шляхом збільшення вантажних перевезень залізницею та водними шляхами. Очікується, що перші поїзди почнуть курсувати у четвертому кварталі 2023 року.
Це буде перший випадок, коли термінали в Дуйсбурзі, Верде-Еммельсумі, Дортмунді та Кройцталі будуть з’єднані загальною залізничною мережею. Наразі термінал KSW у Кройцталі не має залізничного сполучення з Дортмундом, Дуйсбургом та Верде-Еммельсумом. З допомогою ініціативи передбачено прибрати майже 27 тис. вантажівок із доріг у цих регіонах.
Крім того, новий проєкт спрямований на покращення залізничного сполучення з транспортними вузлами за межами Німеччини. Наприклад, термінали в Дуйсбурзі та Верде-Еллемсумі з’єднані з так званими портами ARA (Амстердам, Роттердам, Антверпен). Ця ініціатива розширить залізничне сполучення з іншими терміналами, залученими до LOG4NRW. Тягу нових поїздів забезпечуватимуть Duisport Rail і Dortmunder Eisenbahn.
Як повідомлялося раніше, Німеччина має намір інвестувати до 45 млрд євро у залізницю.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











