Міжнародні новини, Новини

У Німеччині планують скасувати пріоритет пасажирських поїздів над вантажними

Державний секретар Німеччини з цифрових питань і транспорту Сюзанна Хенкель заявила, що вантажні та пасажирські перевезення повинні мати однаковий пріоритет при русі коліями. Про це посадовиця розповіла в інтерв’ю німецькому журналу Eisenbahntechnische Rundschau, пише Rail.insider із посиланням на railfreight

Зауважується, що наразі регулярні пасажирські перевезення все ще мають пріоритет над вантажними, коли кілька сторін замовляють один маршрут поїзда або хочуть одночасно курсувати за одним маршрутом.

«Вантажні перевезення мають рівні права. Не буде так, щоб спочатку пасажирський транспорт виконував усі свої бажання, а вже потім вантажний отримував решту залізничних колій, які ще є», — заявила німецький політик.

Посадовиця вважає, що процеси розподілу пропускної спроможності та маршрутів повинні бути більш ефективними і справедливими , а також ввраховувати потреби користувачів залізниці. Тому Міністерство цифрових технологій і транспорту Німеччини хоче внести питання планування графіків поїздів до чинного законодавства ще під час поточної сесії парламенту.

За словами держсекретаря Німеччини, оптимальним було б визначити потреби всіх залучених сторін перед складанням графіка. У такому випадку розклад має базуватися більше на попиті різних залізничних компаній.

«Завдяки цьому ми прагнемо зменшити серйозні конфлікти між маршрутами поїздів і оптимізувати використання пропускної спроможності залізничної мережі. Ми вважаємо, що цей підхід працює краще, ніж неузгоджені запити про залізничні маршрути», — сказала Сюзанна Хенкель. Вона також стверджувала, що реалізація таких планів буде складною і що вона очікує тісної співпраці з залізничною галуззю.

Наразі залізничні компанії у Німеччині можуть запитувати маршрути поїздів, після чого оператор DB Netz здійснює розподіл. Правило пріоритету застосовується, коли кілька сторін запитують один і той самий маршрут поїзда. Згідно з цим, поїзди, що курсують за звичайним розкладом, до якого входять пасажирські перевезення, мають пріоритет перед вантажними поїздами, для яких також було заявлено маршрут поїзда.

«Це не було добре для вантажних перевезень», — стверджувала посадовиця. Крім того, вона пояснила, що тепер у міністерства Німеччини є можливість відхилитися від цього правила пріоритету, провівши тестування на певному маршруті. «Однак ми виявили, що цього може бути недостатньо», — додала вона.

Як повідомлялося раніше, Німеччина допоможе залізничним компаніям оплачувати рахунки за електроенергію.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також