Міжнародні новини, Новини

У першому півріччі обсяги залізничних перевезень через Малашевичі скоротилися на 20%

Через залізничний хаб Малашевичі (розташований на на кордоні Польщі та Білорусі, входить до Нового Шовкового шляху) значно скоротилися вантажні перевезення у першій половині 2022 року. Про це пише Rail.insider із посиланням на railfreight

За шість місяців у Малашевичах оброблено 2876 поїздів, тоді як у першій половині 2021 року їхня кількість становила 3512 одиниць. За даними Управління залізничного транспорту Польщі (UTK), це дорівнює падінню обсягів на 19,2%.

Однією з основних причин уповільнення розвитку Нового Шовкового шляху є наслідки пандемії COVID-19, вважає віце-президент UTK Марчін Трела.

«У Шанхаї китайська політика «нульового ковіду» зменшила кількість працівників, які обробляють морські вантажі, що не тільки призвело до затримок із завантаженням і розвантаженням контейнеровозів, а й уповільнило роботу, пов’язану з контейнерами», — розповів посадовець.

Крім того, повномасштабне вторгнення РФ до України ще більше ускладнило ситуацію.

«Деякі логістичні компанії, які здійснюють перевезення вантажів між Китаєм та Європою, побоюючись можливих санкцій проти Росії та Білорусі, а також небажання страхових компаній страхувати вантажі на маршруті, який пролягає через Росію і Білорусь, вирішили використовувати традиційний морський шлях або альтернативний транзитний шлях через Каспійське море», — пояснив Марчін Трела.

Він додав, що «залізничний транспорт через Середній коридор тепер може бути альтернативним рішенням. Час транзиту з Китаю до Європи залізничним і морським транспортом становить приблизно 40 днів і доступний щотижня».

Водночас у першому кварталі 2022 року порівняно з відповідним періодом торік спостерігалося збільшення інтермодальних перевезень у Польщі загалом. Обсяг перевезених контейнерів виріс на 9,2%, а тоннаж перевезених вантажів — на 5,4%. «Точні результати за другий квартал 2022 року будуть відомі у вересні», — уточнив віце-президент UTK.

Щодо найближчого майбутнього Марчін Трела прокоментував, що «друга половина цього року все ще несе багато невизначеності. Ми маємо справу з потрясіннями на міжнародних ринках, які можуть призвести до глобального економічного спаду».

Як повідомлялося раніше, вже кілька перевізників запустили контейнерні маршрути в обіхд РФ: DB Cargo EurasiaMaerskNurminen Logistics та METRANS.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також