Новини, Перевезення, Укрзалізниця

Укрзалізниця і LTG Cargo протестували інтермодальний маршрут Клайпеда—Каунас—Київ

АТ «Укрзалізниця» і LTG Cargo успішно протестували новий інтермодальний маршрут перевезення вантажів Клайпеда—Каунас—Київ. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію товариства.

Рейс було реалізовано через два місяці після офіційної зустрічі LTG Cargo та Укрзалізниці, що відбулась у вересні 2023 року. Тестова поїздка інтермодального поїзда тривала дев’ять діб. Під час неї були відпрацьовані всі технологічні процеси. Надалі планова тривалість маршруту становитиме п’ять діб.

«Робота з Україною, надання клієнтам цікавих рішень для перевезення вантажів між Литвою та Україною завжди у центрі нашої уваги. Разом із нашими партнерами ми постійно шукаємо шляхи полегшення та сприяння ефективнішому переміщенню вантажів між країнами», — наголосила керівник LTG Cargo Егле Шіме.

Так, у межах тестування маршруту напівпричепи із вантажем були доправлені до Каунаського інтермодального термінала з Клайпедського морського порту, де були завантажені на залізничний рухомий склад та вирушили до Києва, куди прибули за дев’ять днів.

«Вантажі за маршрутом Клайпеда—Каунас будуть перевозитися LTG Cargo у Литві та LTG Cargo Polska у Польщі. У пункті пропуску Медика (Польща)—Мостиська ІІ (Україна) напівпричепи з вантажем будуть перевантажувати з європейських на українські ширококолійні платформи та транспортуватись Укрзалізницею на термінал «Ліски» у Києві. Звідси вантажі можуть розподілятися по країні автомобільним транспортом», — уточнив член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

За його словами, наразі на замовлення клієнтів LTG Cargo та її партнерів здійснюють перевезення вантажів трьома міжнародними маршрутами, що з’єднують Литву й Україну через прикордонні пункти Мостиська ІІ—Медика, Ягодин—Дорогуськ та Ізов—Грубешув. Залізничні перевізники транспортують переважно нафту та сільськогосподарську продукцію.

За бажання клієнтів вантажі, що перевозяться залізницею цим маршрутом, також можуть бути транспортовані як з/до морського порту Клайпеда, так і до будь-якої точки країн Балтії. Очікується, що за наявності попиту цей маршрут з Литви до України зможе ефективно та безпечно транспортувати добрива, ПЕТ-гранули, сіль тощо. Зворотно ж розглядається можливість імпорту зернових культур, будівельних матеріалів, продуктів харчування та напоїв.

«Для порівняння: у сучасних умовах затор на дорозі на межі цієї відстані може тривати до двох тижнів і більше. Сподіваємося, що в майбутньому ми зможемо скоротити час перевезення вантажів залізницею ще на кілька днів. Таким чином, сьогодні ми можемо доставляти напівпричепи з вантажем утричі швидше, ніж автомобільним транспортом», — уточнила Егле Шіме.

У перспективі та за потреби буде розглядатися можливість запровадження регулярного маршруту у цьому напрямку, а LTG Cargo й Укрзалізниця готові надати локомотиви та спеціалізовані платформи, необхідні для перевезення вантажів маршрутом.

Нагадаємо, що раніше АТ «Укрзалізниця», австрійська залізнична компанія Rail Cargo Austria та німецький вагонний оператор VTG у межах дії меморандуму між Укрзалізницею та RCA успішно провели тестовий інтермодальний рейс з перевезення напівпричепів за маршрутом Київ—Будапешт.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також