АТ “Укрзалізниця” виступає за створення логістичних хабів для будівельних вантажів. Такі центри доцільно створювати в Києві, Одесі, Львові та Харкові, де кількість будівельних вантажів найбільша. Про це повідомив директор з розвитку бізнесу Укрзалізниці Андрій Рязанцев за результатами зустрічі з головою асоціації «Укрцемент» Павлом Качуром, повідомляє медіацентр “Магістраль”.
«Шляхами нарощення та прискорення перевезень повинно стати формування маршрутів між станціями виробників та чотирма найбільшими станціями, де розташовані споживачі. Це дасть змогу виробникам по-новому поглянути на свої логістичні моделі. Тут можуть бути застосовані й новітні графікові маршрути, які вже здобули визнання при перевезенні зернових вантажів», — прокоментував Андрій Рязанцев.
В Укрзалізниці вважають, що 25% перевезень будівельних вантажів мають шанс перейти на маршрутні та графікові відправлення. За таких умов обсяг перевезень зросте на 10—12 % та прискориться швидкість обігу вагонів.
Також під час зустрічі обговорювалося питання зближення класів та уніфікації порожнього пробігу під час перевезень цементу. Усі порушені на зустрічі питання будуть донесені до учасників ринку асоціацією та повторно обговорюватимуться з Укрзалізницею в січні 2020 р.
Щорічно залізничним транспортом перевозиться 6,5-7 млн т цементу, або майже 2% від загального обсягу вантажів.
[democracy id=”18″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики