Будь-які зміни вантажних тарифів АТ «Укрзалізниця» має обговорювати зі стейкхолдерами, тобто з бізнесом, навіть в умовах війни. Натомість компанія лишається закритою не лише для вантажовласників, а й для влади, і не поспішає оприлюднювати показники діяльності. Про це сказала перший заступник голови Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко, коментуючи проєкт УЗ щодо уніфікації тарифів на перевезення вантажів, пише Rail.insider із посиланням на «Бізнес цензор».
«Зміни тарифів однозначно обговорювати треба за будь-якого стану, і воєнного в тому числі. У цей час треба обговорювати, навпаки, більше — особливо з бізнесом, тому що саме бізнес платить податки і використовує Укрзалізницю. Точніше, вантажна частина Укрзалізниці прибуткова саме завдяки тому, що бізнес платить ці тарифи і користується послугами Укрзалізниці. Тому це треба робити», — наголосила Юлія Клименко.
Натомість, як каже народна депутатка, компанія не поспішає виходити у публічну дискусію, зокрема оприлюднювати цифри своєї діяльності.
«Укрзалізниця закрита не тільки для бізнесу і обговорення тарифів, а й у принципі ми їх не часто бачимо на комітеті — тільки коли у нас виникають глобальні питання. Якщо ви подивитеся, то їхні цифри теж не сильно публічні, починаючи з 2021 року. Ми зараз обговорюємо на комітеті, на підкомітеті та у робочих групах новий закон про Укрзалізницю, і там ми з ними спілкуємося. Але їм треба виходити більше і до бізнес-асоціацій, і до бізнесу, який користується, їхніх клієнтів, і обговорювати це в публічній площині. Тому що будь-які закриті домовленості викликають підозри», — резюмувала перший заступник голови Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури.
Як повідомлялося раніше, УЗА виступає проти підвищення тарифів на залізничні перевезення для аграріїв.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики