Інфраструктура, Новини

Укрзалізниця розпочала цьогорічний сезон колійних робіт

Укрзалізниця з 1 квітня розпочала цьогорічний сезон колійних робіт. Планується провести реконструкцію та капітальний ремонт майже 400 км колій та ще 800 км оновити середнім ремонтом. Про це йдетсья на сайті Перевізника. Загалом цього року Укрзалізниця передбачила вкласти в ремонт та модернізацію інфраструктури до 9 млрд грн власних коштів. Крім того, буде проведена реконструкція та капітальний ремонт 455 стрілочних переводів та оновлено середнім ремонтом 600 одиниць.

Передбачається, що цього року колійні роботи виконуватимуться зокрема на напрямках:

  • Дарниця — Гребінка,
  • Київ — Фастів — Жмеринка — Вапнярка — Одеса,
  • Знам’янка — Одеса,
  • Миронівка — П’ятихатки — Чаплине,
  • Козятин — Шепетівка — Здолбунів,
  • Кривий Ріг-Головний — Комиш-Зоря — Волноваха — Маріуполь,
  • Львів — Стрий — Чоп та ін.

Також Укрзалізниця розпочинає два масштабні інфраструктурні проєкти з електрифікації напрямків Долинська — Миколаїв — Колосівка та Ковель — Ізов — Держкордон. Причому останній проєкт заплановано реалізовувати за власні кошти та закінчити вже цього року.

«Зараз ми готуємося до масштабних робіт по колії та маємо надолужувати втрачене. Тож терміново стаємо до робіт з електрифікації за напрямком Ковель — Ізов — Держкордон. Електрифікація цього напрямку протяжністю 94 км дозволить компанії вийти на новий рівень в експортних вантажних перевезеннях. Зокрема, зможемо збільшити вагу вантажних поїздів з 4,6 тис. тонн до 6 тис. тонн та матимемо щорічний економічний ефект для компанії в сумі майже 105 млн грн за рахунок зменшення собівартості перевезень. Також зменшимо кількість викидів у навколишнє середовище на 12 тис. тонн», — розповів в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

Також в УЗ пообіцяли, що впродовж найближчих місяців тендерний комітет визначить підрядника будівництва електрифікації залізничного напрямку Долинська — Миколаїв. А вже в третьому кварталі 2021 року заплановано розпочати роботи за фазою І проєкту.

«Електрифікація ділянки Долинська — Миколаїв, яка є частиною коридору Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T) в межах України, дозволить Укрзалізниці збільшити свої можливості у перевезення експортних вантажів, а це збіжжя, рудні вантажі, пальне та інше, до портів Миколаєва. Перевезення електрифікованими напрямками для нас — це зниження собівартості та збільшення пропускної здатності», – зазначив Юрик.

Нагадаємо, раніше Європейська бізнес асоціація звернулася до Міністерства інфраструктури України із проханням звернути увагу на ситуацію, яка склалась із безпекою на залізничних шляхах. В асоціації переконані — Укрзалізниці варто передати повноваження щодо контролю за ремонтом вагонів Державній службі України з безпеки на транспорті.

Читайте також