Постачання вапна залізницею у січні-жовтні збільшилося на 24%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Про це йдеться у пресрелізі Української асоціації вапняної промисловості, що є у розпорядженні Rail.insider.
Зокрема, як зазначається, постачання вапна склали 298 тисяч тонн.
Водночас у січні-жовтні постачання вапняку залізницею склали 9,2 млн т, що незначно менше показника минулого року (-1%).
«При цьому у жовтні поставлено 0,91 млн т вапняку, що близько до вересневого показника, проте на 12% менше жовтневого показника попереднього року – такий спад до рівня минулого року спостерігається третій місяць поспіль і говорить про певне звуження споживання», – йдеться у повідомленні.
Повідомляється, що головними причинами невеликих поставок вапняку у жовтні є продовження дії конвенцій на станціях Львівської та Південно-Західної залізниці через перевантаженість поставками зерна. Окрім того, зауважують у УАВП, на ринку споживання відбулися події, які ведуть до його звуження, зокрема, призупинення роботи ДМК та ДМЗ, припинення виробництва агломерату Південним ГЗК.
[democracy id=”4″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики