Новини, Укрзалізниця

УЗ не зупинилася завдяки “міксу старорежимних залізничників і молодих управлінців”, — Олександр Камишін

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін вважає, що не зупинитися компанії через збройну агресію РФ допомогла співпраця «старорежимних залізничників і молодих управлінців». Про це він розповів в інтерв’ю виданню Forbes, передає Rail.insider.

Посадовець зазначив, що багато факторів допомогли УЗ продовжити роботу після вторгнення РФ. «Один із головних — мікс у команді старорежимних залізничників і молодих управлінців. Один без одного вони не впораються. А хороший мікс нам допоміг, — наголосив він. — В один момент в оперативному штабі було три залізничники, в яких спільний досвід праці на залізниці дорівнював 94 роки. Тепер вони у правлінні, завдяки чому в нас залізничний склад з 2016 року — «залізне правління». Тому їхній голос чутно і він враховується».

Голова правління акцентував, що завдяки цьому в Укрзалізниці є резерви, які дають змогу ремонтувати колії за кілька годин після ракетного удару.

«Як було останні сім років? Коли в правлінні сидів один залізничник, а пʼять фінансистів — ухвалювалися рішення більшості. Як показує історія, багато з них виявилися шкідливими для компанії», — додав він.

Олександр Камишін також вважає, що «вдалося повернути честь і гордість професії». «Людей, за яких нам соромно, — до десятка. А людей, за яких гордість, — тисячі. Дехто із залізничників на окупованих територіях розбирають колії, щоб затримати ворожі потяги зі зброєю. Люди, які відбудовують мости, в моєму розумінні — герої. Ми заїжджали на міст в Ірпені — його відновлено за місяць. У звичайний час такий міст робився б набагато довше», — сказав очільник компанії, зауваживши, що ніколи б не побачив цих залізничників у мирний період, адже більшість часу проводив «десь у кабінетах».

Голова правління УЗ наголосив на важливості відновлення інфраструктури. «Навіть президент знає, де і які мости будуть зроблені, тому що це найважливіші логістичні маршрути, від яких залежить економіка країни», — пояснив він.

В інтерв’ю Олександр Камишін також розповів про нинішні пріоритети УЗ, можливість зміни тарифів, внесення до програми ленд-лізу рухомого складу, оплату простоїв працівникам на окупованих територіях та інші актуальні питання роботи компанії в умовах війни.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також