Новини, Перевезення, Укрзалізниця

УЗ запропонувало ринку механізм довгострокового планування перевезень зернових

Менеджмент Укрзалізниці на зустрічі із представниками зернового ринку 6 грудня презентував низку ініціатив щодо планування перевезень збіжжя. Про це на своїй сторінці у Facebook написав заступник директора Департаменту комерційної роботи товариства Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

Одна із запропонованих ініціатив — аукціони з продажу вагонів-зерновозів Укрзалізниці з горизонтом 5 місяців.

За словами Валерія Ткачова, учасники ринку зможуть взяти участь в аукціонах, у межах яких загальна кількість зерновозів в одному лоті становитиме 750 одиниць. «Обов’язкове ритмічне навантаження за одним маршрутом (50 зерновозів) у кожну декаду впродовж 5 місяців (50 зерновозів × 3 декади × 5 місяців = 750 зерновозів)», — зауважив він.

Передбачається виставлення таких лотів за 4 вантажними полігонами: Одеська залізниця; Львівська залізниця; Південно-Західна залізниця та загальний полігон — Придніпровська, Донецька та Південна залізниці. Тобто загальна кількість становить 3 тис. зерновозів.

Представник УЗ наголосив, що наразі товариство реалізує 100% власних вагонів через аукціони на ProZorro.Продажі з різним горизонтом подачі вагонів під навантаження:

  • через 7—9 діб після проведення аукціонів;
  • за 1 місяць;
  • з горизонтом 5 місяців.

«УЗ планує у майбутньому запропонувати на аукціонах різні варіації лотів (за розміром лота, за розміром добового навантаження, за горизонтом подачі вагонів) з метою максимального задоволення потреб учасників зернового ринку України», — підсумував Валерій Ткачов.

Як повідомлялося раніше, згідно з проведеним Rail.insider на своєму телеграм-каналі опитуванням, більшість респондентів із тих, хто визначився, не підтримують довгострокове планування перевезень зерна.

Читайте також