Новини, Перевезення, Укрзалізниця

УЗ запускає оперативний сервіс для вантажних клієнтів

АТ «Укрзалізниця» впроваджує сервіс для оперативного реагування на виклики бізнесу щодо перевезення вантажів. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію товариства.

Так, для звернень, що потребують оперативної реакції керівництва вантажної вертикалі, створено спеціальну електронну скриньку: sos.uz.cargo@gmail.com.

«Якщо у вас є нагальні питання чи системні проблеми, які потребують уваги керівництва вантажної вертикалі, пишіть нам!» — закликали у товаристві.

Звернення обіцяють розглянути упродовж 24 годин.

Водночас продовжує роботу контакт-центр для вантажних клієнтів: 044 465 22 22.

Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця проводитиме опитування вантажних клієнтів регулярно.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також