Транзитний потенціал України використовується тільки на 25–30%
Новини, Перевезення, Укрзалізниця

УЗ знову недоотримує кошти від довгострокових договорів на піввагони

У вересні 17 тис. 398 піввагонів було задіяно на виконання довгострокових договорів Укрзалізниці з експедиторськими компаніями. Для перевезень на загальних умовах та за умовами спотових контрактів на аукціонами ProZorro використали майже на 1 тис. менше — 16 тис. 466 одиниць рухомого складу. Про це у своєму Telegram-каналі написав народний депутат Ігор Мурдій, передає Rail.insider.

Він зазначив, що дохід Укрзалізниці, отриманий від вагонної складової за довгостроковими контрактами — 171 млн грн, а на загальних умовах — 258,6 млн грн. Тобто при менших обсягах перевезень держкомпанія отримала від звичайних клієнтів на 87,6 млн грн більше.

«Нагадаю, що у розділі 5 Звіту ТСК є рекомендація передати матеріали розслідування, щодо збиткового для АТ «Укрзалізниця» трирічного договору, який носить ознаки корупційного, відповідним правоохоронним (слідчим) органам, — зауважив Ігор Мурдій і додав: — Наразі встановлений самою Укрзалізницею через укладення довгострокових контрактів дефіцит піввагонів призводить до того, що середньозважена ставка за такий рухомий склад сягнула вже 2 тис. 400 грн/добу, що на 2 тис. грн більше, ніж для «обраних».

Як повідомлялося раніше, УЗ недоотримає 4 млрд грн через довгострокові контракти з «Метінвестом».

Читайте також