Logistik Service GmbH (LogServ), Voestalpine, TransANT і DB Cargo представили новий прототип вагона, призначеного для ефективного транспортування брухту. Про це пише Rail.insider із посиланням на Rail market.
Офіційна передача перших вагонів відбулася 5 червня.
Вагони для перевезення брухту є ключовим компонентом плану логістики для заводу Voestalpine у Лінці. Аджевиробник переходить на використання електродугових печей, які значною мірою залежать від ефективного постачання брухту.
Рішення також є частиною плану Voestalpine greentec steel, спрямованим на скорочення викидів CO2 при виробництві сталі.
Основа представлених вагонів — стандартні платформи TransANT, оптимізовані для транспортування брухту завдяки спеціалізованій конструкції. Ці вагони значно міцніші, ніж ті, що використовуються для сипких вантажів, і коротші, що дає змогу збільшити вантажопідйомність на 30%. «Ця конструкція є результатом тісного партнерства між TransANT, LogServ і DB Cargo, що включає використання високоміцної сталі alform® від Voestalpine», — наголошується у дописі.
Передбачається, що прототипи спочатку пройдуть ретельне внутрішнє випробування на підприємствах Voestalpine, перш ніж курсуватимуть на інших маршрутах в Австрії та, зрештою, у Німеччині до кінця 2024 року. Очікується, що це поетапне впровадження «підтвердить продуктивність вагонів у різних умовах експлуатації та розширить їх використання по всій Європі».
Як повідомлялося раніше, компанія «ТАС Дніпровагонмаш» разом із TransANT виготовила вагони для ЄС.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











