Про це заявив Віталій Олійник, старший менеджер з логістики «Феротранс», передає GMK Center
За словами Олійника, ключовий інтерес Ferrexpo до приватної тязі в тому, щоби вчасно вивозити свою продукцію, адже перепростій судна під завантаженням у порту коштує сотні тисяч доларів. До того ж несвоєчасні поставки призводять до штрафів. Тож вигідніше використовувати приватну тягу, ніж локомотив «Укрзалізниці», навіть якщо локомотиви УЗ обходяться дешевше.
Для пілотного проекту з використання приватної тяги в Ferrexpo планують закуповувати нові магістральні електровози. Нинішній же парк тепловозів Ferrexpo складається з десяти ЧМЭ3, семи ТЭМ7 і шести ТГМ4.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики